Sayfalar

22 Temmuz 2013 Pazartesi



Bir gün bir adam gördüm...


Sordum adın ne? Dedi Mavi...
Sordum yaşın kaç? Dedi mavi...


Ne iş yaparsın ? Dedi maviciyim !


Nerelisin ? Mavili...



Nereye gidersin ? Mavi'ye...


Ne yer, ne içersin ? Mavi ne verirse onu...


Arkadaşın var mı ? Var.
Adı ne? Mavi...


Ne iş yapar ? Maviciiii...


Fesuphanallah !!!


Peki bugün günlerden ne ?  Mavi...


Aylardan ? Maviiii...


Gezegenimizin adı ???? Maviiii...


Yok artık ! Elinin körü...


Anladım sen delisin ! Hayır, değilim...


Nesin peki ? Deli Maviiii...

:) 

3 yorum:

  1. Bir enstalasyon çalışması gibi geldi bana her bir kare.Ya da bir sahnenin dekor hazırlığı...Çok beğendim. Fotoğraflara eşlik eden şiirsel üsluba ise ancak şapka çıkarılır. Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler Özge sunum Gerçekten etkileyici Fotoğraflar ve Mavi de öyle. Işığın bol ve Mavi olsun.

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel fotograflar, tebrikler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...